© 2019 Unibit Sp. z o.o.

JAK ZOSTAĆ PARTNEREM

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy pośredniczące w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 

Warunkiem rozpoczęcia stałej współpracy handlowej w tym uzyskania odroczonego terminu płatności oraz limitu kredytowego, jest podpisanie umowy przez upoważnionego przedstawiciela Państwa firmy. 
W tym celu wystarczy wypełnić kwestionariusz oraz przesłać dokumenty założycielskie Państwa firmy (aktualny wypis
z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, dokument nadania numeru NIP, dokument nadania numeru REGON) w formie potwierdzonych kopii mailem na adres finanse@unibit.com.pl lub faksem na numer 32 359 37 02.  

Po wypełnieniu kwestionariusza i przesłaniu dokumentów nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu uzupełnienia dokumentacji (przesłanie wypełnionej umowy współpracy wraz z załącznikami)  i zakończenia procesu rejestracji.
W przypadku przesłania kompletnych danych proces rejestracji nie powinien trwać dłużej niż kilka godzin. 

Dopełnienie wszystkich powyższych formalności znacznie przyspieszy nadanie dostępu do wszystkich najistotniejszych narzędzi pomagających w naszej przyszłej współpracy. Jeszcze tego samego dnia mogą Państwo składać zamówienia,
a nasz pracownik będzie służył swoją profesjonalną pomocą. 

Zapraszamy również do korzystania z naszego sklepu dla dystrybutorów, który usprawni Państwa pracę i znacznie przyspieszy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o naszej ofercie. W tym celu wystarczy wypełnić wniosek rejestracyjny i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.


Można też inaczej

Istnieje również możliwość dokonania zakupu bez konieczności podpisywania stałej umowy współpracy. 

 

Aby zrealizować pierwsze zamówienie, Klient jest zobowiązany do dostarczenia kopii:

  • aktualnego wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzonej działalności,

  • dokument nadania numeru NIP i REGON,

  • pisemnego zamówienia (w przypadku nieodbierania towaru osobiście).

 

Dokumenty należy złożyć osobiście, faksem, mailem lub listem poleconym. 

 

W ramach współpracy z firmą Unibit Partner otrzymuje dostęp do platformy zamówień w tym:

  • Aktualnej i pełnej informacji o kompatybilności produktów,

  • Dostęp do aktualnych cen i stanów produktów,

  • Dostęp do opcji szybkie zakupy z historii zakupów / preferowana lista,

  • Szybkiej i pewnej realizacji zamówień,

  • Dedykowanych i jeszcze lepszych cen,

  • Możliwości dodawania użytkowników i oddziałów,

  • Możliwości wglądu w realizację zamówień  przez inne oddziały firmy,

  • Możliwości analizy zakupów / zamówień,

  • Możliwości realizacji zgłoszeń reklamacyjnych i ich analizy / śledzenia statusu, 

  • Aktualnych informacji, nowości, promocji.