Regulamin zgłoszenia reklamacyjnego

Dla celów organizacyjnych oraz z myślą o ciągłym doskonaleniu naszych produktów i eliminowaniu wszelkich problemów, które mogą się pojawić w trakcie każdej współpracy handlowej, firma Unibit stworzyła proste i przyjazne dla Klienta procedury na wypadek awarii sprzedawanych produktów.

 

Reklamacje dotyczące niezgodności dostaw z fakturą należy składać pisemnie (przesłać faksem lub mailem) na adres rma@unibit.com.pl najpóźniej dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.

 

W przypadku dostaw realizowanych przez spedytora w razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, lub niezgodności wagowej, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem spedytora i niezwłocznie powiadomienie firmy Unibit.

 

W przypadku wystąpienia awarii, usterek, lub niepoprawnej pracy produktów zakupionych w firmie Unibit, prosimy przed zgłoszeniem reklamacji zapoznać się i postępować zgodnie z dołączonymi do produktów warunkami gwarancji (dotyczy to głównie miejsca dostarczenia reklamowanego produktu, oraz dodatkowych wymagań określonych przez producentów). Szczegółowe warunki gwarancji produktów różnych marek oferowanych w firmie Unibit
można również przeczytać TUTAJ.

 

W przypadku reklamowania materiałów eksploatacyjnych do zgłoszenia wymagane są następujące dane:
• nr dokumentu zakupu i data zakupu w firmie Unibit,
• opis usterki,
• informacja w jakim dokładnie modelu urządzenia drukującego wystąpił problem,
• wydruki strony testowej urządzenia, oraz dokumentujące wadę wydruki (Pamiętaj! Wada wydruku może być spowodowana również zużyciem bębna, zabrudzeniem urządzenia, lub zmieszaniem kolorów w kartridżu).

 

Reklamacja produktów bez pisemnego opisu usterki na formularzu zgłoszenia lub bez załączonych wydruków testowych (w przypadku wad samego wydruku), może zostać odrzucona lub wstrzymana do momentu dostarczenia kompletu danych.

 

Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 32 35 93 700 łącząc się z działem serwisu w. 4 lub dzwoniąc bezpośrednio pod numer telefonu 32 35 93 721. Konsultant naszej firmy przyjmie zgłoszenie oraz prześle potwierdzenie zgłoszenia i informacje o dalszych procedurach.

 

Cały proces rejestracji reklamacji można w prosty i przyspieszony sposób zgłosić i obserwować jego status po zalogowaniu do naszego systemu on-line.

 

Przed wysyłką towaru reklamacyjnego do firmy Unibit produkty uszkodzone, należy odpowiednio zabezpieczyć przed ich ewentualnym uszkodzeniem mechanicznym w transporcie, tzn. wysypywaniem proszku tonerowego lub wylewaniem tuszu z kartridża. Reklamowane produkty wraz z wszystkimi dokumentami zgłaszający wysyła na własny koszt na adres siedziby dostawcy lub producenta.