Wynajmij kopiarkę na nowy rok!

2.2.2018

 

Wielokrotnie pisaliśmy o usłudze wynajmu kopiarek i drukarek w województwie śląskim. Wciąż otrzymujemy zapytania – jak to działa? Dlaczego miałoby to być opłacalne dla mojej firmy? Gdzie w tym rozwiązaniu jest pole do oszczędzania finansów mojego biznesu? Specjalnie dla naszych czytelników – starych i nowych – powtórzymy najważniejsze naszym zdaniem elementy wchodzące w skład wynajmu kopiarek i drukarek.

 

Dlaczego powinienem wynająć kopiarkę i drukarkę?

 

Bo naprawdę może być to opłacalne. Już tłumaczymy dlaczego. Statystycznie rzecz ujmując, jako przedsiębiorca z pewnością posiadasz na stanie swojego biura kopiarkę, drukarkę lub urządzenie wielofunkcyjne łączące te sprzęty w jedno. Jeśli dopiero startujesz w wyścigu o własny dochodowy biznes – nie ma przebacz, potrzebujesz takich urządzeń do codziennego funkcjonowania.

 

I tutaj zaczynają się schody. Niezależnie od stopnia zaawansowania finansowego Twojego biznesu – nowe sprzęty kosztują. Jesteś zadowolony, bo znalazłeś ciekawą promocję w markecie? Weź głęboki oddech oraz kartkę papieru. Po prostu podlicz sobie, czy stosowanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (a jest to norma
w przypadku tańszych drukarek i kopiarek) na dłuższą metę jest dla Ciebie opłacalne. Jeśli drukujesz i kopiujesz wielkie ilości dokumentów, to siłą rzeczy materiały eksploatacyjne będą zużywać się szybciej, a Ty będziesz zmuszony do ciągłego dokupywania nowych i nowych, i nowych…prosta droga do wydrenowania portfela.

 

W droższym sprzęcie pojawia się furtka w postaci możliwości korzystania
z zamienników tonerów i tuszy. Znów uwaga: trzeba bacznie zwracać uwagę na jakość tych zamienników. Same w sobie nie są złem wcielonym, ale materiały niewiadomego pochodzenia mogą spowodować spustoszenie w mechanizmach Twojej drukarki bądź kopiarki. Jeśli chcesz stosować zamienniki, wybieraj sprawdzone i dobre jakościowo rozwiązania. Wówczas oszczędzisz nie tylko na drukowaniu / kopiowaniu, ale też na tym, że unikasz kosztownych napraw urządzeń.

 

No tak, ale droższy sprzęt z założenia jest droższy…czasem potrafi kosztować naprawdę solidne pieniądze. Nie każdy biznesmen ma możliwości i chęci, by takie wydatki ponosić. Można rzecz jasna bawić się w poszukiwanie sprzętów używanych, ale to jednak rosyjska ruletka. Trafisz – będziesz zadowolony. Nie trafisz – stanie Ci się krzywda, na szczęście tylko finansowa.

 

Wynajem drukarek i kopiarek to realna odpowiedź na tego typu rozterki. Podstawowa korzyść to otrzymanie nowoczesnego, zadbanego technicznie sprzętu bez męczącej konieczności płacenia za kupno. Już na początkowym etapie oszczędzasz znaczne środki finansowe. Które możesz dowolnie rozprowadzić w firmie. Sugerujemy podwyżki dla najlepszych pracowników ;)

 

 

ZOBACZ TEŻ >> Jak optymalizować koszty druku w firmie?

 

Wynająłem kopiarkę, wynająłem drukarkę, co z tego mam?

 

Bardzo dużo. Primo: masz darmowy serwis. Tak, to żaden żart. Fachowcy z naszego serwisu technicznego całkowicie gratis opiekują się Twoją drukarką bądź kopiarką przez cały okres trwania umowy wynajmu. Cokolwiek złego się przytrafi, masz gwarancję bezpieczeństwa. Jak każdy sprzęt elektroniczny, także kopiarka i drukarka mają prawo zepsuć się poważnie. Wtedy nie musisz czekać ze swoimi zadaniami, aż serwis ją naprawi – w zależności od stopnia awarii może to potrwać jakiś czas. Żebyś nie był narażony na przestoje (które z pewnością odbiją się na kondycji Twojej firmy) – również całkowicie gratis na okres trwania naprawy przekazujemy Ci urządzenie zastępcze. Brzmi dobrze, prawda?

 

A to jeszcze nie wszystko. Pamiętasz, powyżej wspominaliśmy o materiałach eksploatacyjnych. Sporo kopiujesz i jeszcze więcej drukujesz? Nie musisz nerwowo spoglądać na liczniki stanu tonerów i tuszy. Materiały eksploatacyjne do swojej drukarki i kopiarki otrzymujesz od nas również darmowo. Przez cały okres trwania umowy wynajmu.

 

 

 

A ile to kosztuje? Stać mnie?

 

O tak, z tym pytaniem spotykamy się najczęściej. To dobrze. Świadczy to o tym, że przedsiębiorcy tacy jak Ty szanują swoje pieniądze i nie lubią wyrzucać ich w błoto. Odpowiedź mamy zawsze jedną i taką samą: stać Cię.

 

Dlaczego? Bo zanim podpiszemy cokolwiek, spotykamy się z Tobą. Konkretnie nasz specjalista, wyposażony w bogatą wiedzę na temat urządzeń drukujących
i kopiujących. Porozmawia z Tobą na temat Twoich oczekiwań odnośnie drukarki czy kopiarki. Zasięgnie informacji, ile drukujesz i kopiujesz. Doradzi, jaki sprzęt wybrać.
Z doświadczenia wiemy, że nasze „typy” wskazań sprzętu zawsze się sprawdzają,
a klienci potrafią być zaskoczeni faktem, iż ich „wymarzona” wcześniej upatrzona drukarka jest na ich potrzeby aż zanadto wystarczająca, więc nie ma potrzeby jej instalowania.

 

Negocjowanie ceny i długości umowy abonamentowej również odbywa się face to face. Dostosowujemy cenę i do urządzenia i do Twoich oczekiwań. Nie jest więc tak, że tkwisz w ciasnym gorsecie sztywnego abonamentu od którego nie ma żadnych ustępstw.

 

Przekonany? Jeśli tak i jeśli nie, to zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Podziel się na Facebooku
Podziel się na Twitterze
Please reload

Wyróżnione posty

Promocje drukarek i kopiarek: uważaj na haczyki!

4.4.2018

1/8
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

Archiwum
Please reload

Wyszukaj wg tagów