Firma Unibit zaprasza do współpracy wszystkie firmy pośredniczące w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
“Warunkiem rozpoczęcia stałej współpracy handlowej w tym uzyskania odroczonego terminu płatności oraz limitu kredytowego, jest podpisanie umowy przez upoważnionego przedstawiciela Państwa firmy.
W tym celu wystarczy wypełnić kwestionariusz zgodnie z wzorem oraz przesłać dokumenty założycielskie Państwa firmy (aktualny wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, dokument nadania numeru NIP, dokument nadania numeru REGON) w formie potwierdzonych kopii mailem na adres finanse@unibit.com.pl lub faksem na numer 32 359 37 02.
Po wypełnieniu kwestionariusza i przesłaniu dokumentów nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu uzupełnienia dokumentacji (przesłanie wypełnionej umowy współpracy wraz z załącznikami) i zakończenia procesu rejestracji. W przypadku przesłania kompletnych danych proces rejestracji nie powinien trwać dłużej niż kilka godzin.
Dopełnienie wszystkich powyższych formalności znacznie przyspieszy nadanie dostępu do wszystkich najistotniejszych narzędzi pomagających w naszej przyszłej współpracy. Jeszcze tego samego dnia mogą Państwo składać zamówienia, a nasz pracownik będzie służył swoją profesjonalną pomocą.
Zapraszamy również do korzystania z naszego sklepu dla dystrybutorów, który usprawni Państwa pracę i znacznie przyspieszy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o naszej ofercie. W tym celu, wystarczy wypełnić wniosek rejestracyjny i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.