01

Rejestracja reklamacji

Uzupełnij podstawowe informacje w formularzu i prześlij do nas.

02

Weryfikacja wniosku

Wniosek zostanie zweryfikowany przez naszego konsultanta. W razie braku wymaganych informacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefonicznie.

03

Rozpatrzenie reklamacji

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybciej możliwym czasie. Maksymalnie do 14 dni kalendarzowych.

04

Decyzja

Informację o podjętej decyzji reklamacji powiadomimy drogą mailową lub telefonicznie.

    01Dane
    zgłaszającego

    02Wyszukaj reklamowany
    produkt


    Jeżeli, dane w pierwszym kroku zostały uzupełnione prawidłowo zostanie wyświetlona lista zakupionych przez Ciebie produktów.
    W przypadku jej braku proszę zweryfikuj dane w pierwszym kroku. Szczególną uwagę zwróć na datę zakupu.
    03Oczekiwania


    04Przyczyna
    reklamacji?

    Wybrane usterki


    Wybierz opcję "Inne" jeżeli zgłaszany problem nie znajduje się na liście, następnie w polu "Podaj temat problemu" określą ją.
    Opis reklamacji*


    W polu "Opis reklamacji" przedstaw zaistniały problem.
    Masz również możliwość dodania załączników np. zdjęć, wydruków itp. przesłanie ich w dużym stopniu przyspieszy Twój proces reklamacyjny.

    05Jak dostarczysz
    reklamacje?


    Wysyłka kurieremWszystkie szczegóły dotyczące wysyłki produktów reklamowanych otrzymasz w mailu po zarejestrowaniu zgłoszenia.

    Dostarczenie we własnym zakresieZaznaczając tę opcje zobowiązujesz się do dostarczenia osobiście reklamowanych produktów do siedziby sprzedawcy w godzinach pracy tzn pomiędzy 8 – 16 w dniach roboczych, po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia drogą mailową.

    Uwagi do zgłoszenia:
    regulamin

    Sprawdź wprowadzone dane, brak produktów pasujących do danych!
    Na wybrany produkt skończył się okres gwarancyjny.