logo

Głośna praca urządzenia

  • Opublikował adminM
  • 28 lutego 2020
  • 13 Odsłony

Urządzenie pracuje głośno lub wydaje wcześniej niespotykana dźwięki.
Jest kilka możliwości występowania tego problemu:

Zanieczyszczone wnętrze urządzenia

Możliwe rozwiązanie problemu
Każda drukarka atramentowa, przed kolejnym zleceniem druku wykonuje rutynową czynność prowizorycznego czyszczenia głowicy drukującej („parkuje”). W tym czasie w miejscu „parkowania” głowicy, zbierają się resztki zaschniętego tuszu, które przy braku przewidzianej w instrukcji urządzenia drukarki, konserwacji i czyszczenia urządzenia, mogą powodować poważne zanieczyszczenia w druku.
Unikaj częstych zleceń tego samego druku, nie przekładaj zbyt często kartridży w drukarce (tylko po ich całkowitym wyczerpaniu), a w ten sposób unikniesz niepotrzebnego zużycia tuszu i dodatkowych zanieczyszczeń drukarki. Jeśli zauważyłeś zanieczyszczenia na swojej wydrukowanej kartce, zacznij od polecenia „czyszczenie dysz” w oprogramowaniu zainstalowanym dla tej drukarki, lub skorzystaj kilkakrotnie z opcji drukowania testu. W ten sposób możesz udrożnić dysze kartridża i ponownie przygotować kartridż do druku.

Wyjątkowe warunki pracy,

Możliwe rozwiązanie problemu
Warunki panujące w pomieszczeniu, w którym pracuje urządzenie mogą mieć znaczący wpływ na jego awaryjność. Warunki zwiększonego zanieczyszczenia (hale produkcyjne, obiekty odkryte, wysokie zapylenie, wysoka temperatura pomieszczenia itp.) lub ekstremalnych temperatur, mogą powodować przejściowe lub trwałe problemy z drukowaniem. Technologia druku atramentowego jest wyjątkowo czuła na takie warunki zewnętrzne. Sprawdź instrukcję obsługi swojego urządzenia, zanim zdecydujesz się na wykorzystywanie go w podobnych warunkach. Jeśli instrukcja zezwala na pracę w takim środowisku, pamiętaj by częściej korzystać z usługi konserwacji, dbać o czystość i odpowiednie warunki w pomieszczeniu.

Awaria drukarki

Możliwe rozwiązanie problemu
Jeśli sprawdziłeś/łaś już powyższe przypadki a zastosowane rozwiązania nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, być może twoja drukarka uległa uszkodzeniu. Skorzystaj ze swoich praw gwarancyjnych i oddaj drukarkę to serwisu producenta urządzenia.

WAŻNE!
Pamiętaj, że stosowanie produktów alternatywnych nigdy nie narusza żadnych praw gwarancyjnych producentów urządzenia. Jeśli jednak będziesz miał problem z wyegzekwowaniem tego prawa, a podejrzewasz, że użytkowanie naszego produktu mogło wpłynąć na tą awarię, zadzwoń na numer (32) 359 37 59 lub skorzystaj z formularza kontaktowego a my postaramy się ci pomóc.

Awaria cartridga

Możliwe rozwiązanie problemu

Jeśli sprawdziłeś/łaś już powyższe przypadki a zastosowane rozwiązania nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, być może zakupiony produkt jest uszkodzony. Jeśli chcesz zgłosić reklamację zakupionego produktu skontaktuj sie z nami pod numerem telefonu (32) 359 37 59 lub wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy.